Saturday

off to UTHM batu pahat

dalam blik 1015 sepanjang 5 hari bermusafir ke batu pahat, Johor

Bermusafir selama 5 hari ke Batu Pahat, Johor amat memberikan makna yang tidak terduga dalam kehidupanku.. Alhamdulillah, selama berada di BP ini, diriku telah berjejak kasih dengan teman sekampus iaitu pija dan razidah. sesungguhnya Allah taala jua yang mengaturkan pertemuan ini..terima kasih Ya Allah..

Diriku jua sempat merasa pengalaman menaiki Ambulas dari UTHM ke Hospital Batu Pahat kerana membawa pelajar yang cedera sewaktu pertandingan..ooo, mahal harganya pengalaman-pengalaman ini.


Diriku jua amat berterima kasih atas kerjasama dan bantuan yang diberikan oleh hero besarku iaitu Mr Hubby yang xjemu2 membantu diriku dalam menguruskan anak-anak dan menemaniku sepanjang permusafiran ini.. TQVM

Dapat bertamu di rumah baru pija dan mendapat layanan yang 1st class dari pija dan keluarga..hehehe, juga dapat merasa makanan yang sungguh enak di restoran kawan baba az-zahra dan al-fateh di BP..toce2

Dan banyak lagi pengalaman-pengalaman yang menarik sepanjang  berada di BP..Alhamdulillah
keluar je lif kat tingkat 10..taraaa, ini la hallnya sebelum menuju ke bilik..cantek dan besar

pool di katerina hotel..berada di mezzanine level..cukup untuk buat anak-anak mama xboring teman mama kerja

breakfast di lobi hotel every morning..food..alhamdulillahh..cukup untuk kami anak beranak

ni kat tongkang pechah..beraya ngan makcik pija ke rumah acik razidah..alhamdulillah.pertemuan yang amat bermakna after 9-10 years tidak bertemu..



anak-anak mama di doakan oleh pak shekikh dari Arab ini..semoga ada keberkatannya..amin

ulwan yang lena turut didoakan oleh pak sheikh dari arab ini..alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment